Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő "Elfogadom és továbblépek" gomb megnyomásával elfogadod a cookie-k használatát.
Menü

ÁSZF és Adatvédelmi nyilatkozat

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, hogy amennyiben Ön felhasználója, illetve vásárlója kíván lenni a SchüsslerNaturCosMEDics webáruháznak (http://www.schusslerkozmetikumok.hu) figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben tudomásul veszi és elfogadja az alábbi szerződési és szállítási feltételeket!

A webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll. Telefonos ügyfélszolgálat: 061-7884939 (Munkanapokon 9-15 óráig)

  1. Üzemeltető adatai

Cégnév: HomeoNatura Kft.
Székhely: 1113 Bp. Bartók B. út 152. Magyarország
Telephely: 1113 Bp. Bartók B. út 152. Magyarország
Levelezési cím: 1113 Bp. Bartók B. út 152. Magyarország
Bankszámlaszám: 12011186-01654796-00100009

Adószám: 24246189-2-43
EU adószám: HU24246189

Cégjegyzékszám: 01-09-997611
A nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Kereskedelmi tevékenység bejelentési száma: 7311 '08
A nyilvántartó jegyző: Szemes Andrea
Tevékenység gyakorlásának hatósági engedély száma: 01-09-997611/4

E-mail: info@schusslerkozmetikumok.hu
Telefon: 061-7884939

A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

  1. Vásárlás, szerződés

2016. április 1-jétől elektronikus számla kerül kiállításra, melyet a megrendelést követően e-mailben csatolmányként küldünk el, a vásárló által megadott e-mail címre.  

Regisztráció

Vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is. Amennyiben regisztál, úgy elfogadja, hogy a Homeonatura Kft. a nevét és e-mail címét felhasználva termékeit és szolgáltatásait népszerűsítő leveleket küldjön, illetve, hogy a megadott adatait e célból kezelje. A regisztráció során Önnek vezeték és keresztnevét, e-mail címét egy választott felhasználónevet és egy jelszót kell beírnia. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld Önnek, amelynek segítségével véglegesítheti regisztrációját. Sikeres regisztrációt követően Ön bejelentkezhet Honlapunkon, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést.

Vásárlás menete

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Ön akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt és láthatja a termék bruttó árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt darabszámot (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. A Folytatom a vásárlást menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja a megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

Bevásárlókosár

A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával helyezze a kosárba. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni a jobb fölső sarokban lévő „Kosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, változtatni tudja a +/- gombbal a rendelt mennyiséget, alatta látja összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát tudja.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása

A „Kosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltségeket.


Választaható szállítási módok

FONTOS! A szállítási költség a csomag egyszeri kiküldését foglalja magába. Amennyiben a rendelésed nem veszed át és visszaérkezik hozzánk, úgy a csomagot kizárólag a szállítási költség újbóli (előre elutalása után) tudjuk csak kiküldeni. 

1. Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 990 Ft

A helyszínen van lehetőség bankkártyás fizetésre is.

12.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. 

2. Kiszállítás GLS CsomagPont-ra:​​ 750 FT

12.000 Ft feletti vásárlás esetén a GLS csomagpontra való kiszállítás Magyarország teljes területén ingyenes 

A GLS csomagpontra való kiszállítás díja 12.000 Ft alatt 750 Ft. 

A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a szállítási mód kiválasztásakor történik. Ön előbb beállítja a "Személyes átvétel közeli GLS Csomagponton" opciót, majd választha a Csomagpont listájából.

A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig.

Fontos információ, hogy az irodánkban személyes vásárlásra vagy átvételre nincs lehetőség!

3. FOXPOST: 690 FT

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap várnod a futárt. Miután átadtuk renelésed a FOXPOST-nak, ők 1 munkanap alatt kiszállítják a kért automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.

12.000 Ft feletti vásárlás esetén a FOXPOST automatába való kiszállítás Magyarország teljes területén ingyenes.

4. Pick Pack Pont: 850 Ft

12.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. 

A Pick Pack Pont csomagpontra való kiszállítás díja 12.000 Ft alatt 850 Ft. 


Választható fizetési módok

1. Fizetés bankkártyával a BORGUN rendszerén keresztül:

A megrendelés véglegesítése után azonnal fizethetsz bankkártyával a BORGUN biztonságos oldalán. Adataid végig biztonságban lesznek, a bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyád adataihoz.

Külföldre való rendelés esetén kizárólag online bankkártyás fizetéssel tud fizetni a weboldalon a BORGUN rendszeren keresztül 

A fizetés folyamata

  • A „Fizetés” gombra kattintva átirányítjuk a Borgun biztonságos fizetési oldalára, ahol adatai megadásával elindíthatja a tranzakciót.
  • Bankkártya adatai megadása után kérjük, ellenőrizze azok helyességét, majd nyomja meg a „Fizetés” gombot.
  • A tranzakció feldolgozása ezzel megindul. A fizetés eredményéről email-ben visszaigazolást küldünk, illetve visszairányítjuk a webshop oldalára.
  • Elfogadott bankkártya típusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron

Tudnivalók az internetes bankkártyás fizetésről

  • A kártyabirtokos számára a fizetés díjmentes.
  • Az Ön érdekeit védik a kártya társásgok, így ha valamit kifizetett, de a kereskedő nem teljesítette vállalását, haladéktalanul jelezze bankájánál, és, panasza jogossága esetén, pénzét visszatérítik.
  • A kártyabirtokos azonosítására szolgál a kártyán szereplő aláírás mezőjében lévő háromjegyű ellenőrző kód (CVC2 vagy CVV2 kód), ezt kezelje különös gondossággal.

További kérdés esetén hívja a B payment ügyfélszolgálatát a +361/793 67 76-os számon 
vagy írjon az info@b-payment.hu címre.

2. Utánvét: 199 Ft

A megrendelés ellenértékét a futárnak kell majd kifizetnie készpénzben vagy bankkártyával. A kézbesítés napjáról még értesítést fog kapni a futárszolgálattól!

Házhoz szállítás várható teljesítése

A rendeléseket maximum 2 - 3 munkanapon belül tudja webáruházunk teljesíteni. A csomagok feldolgozása és kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik.

Cégünk több futárszolgálat segítségével juttatja el a csomagot vásárlóihoz, ezért előfordulthat, hogy forgalmasabb időszakokban (Pl: karácsony) a kiszállítás ideje a szokásostól eltérően pár napok csúszik. A GLS futárszolgálat a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt. A GLS a  kiszállítást két alkalommal kísérli meg. Amennyiben a második alkalommal is sikertelenül, úgy a csomagot visszaküldik részünkre.

3. FOXPOST átvételi ponton bankkártyával:

Megrendelésedet a FOXPOST automatánál egyszerűen és gyorsan bankártyával tudod kifizetni.

4. Fizetés a Pick Pack Ponton

Megrendelésedet a megadott Pick Pack Ponton egyszerűen és gyorsan készpénzben vagy már a legtöbb helyen bankkártyával is ki tudod fizetni.

Szállítás külföldre

Európa országaiba is vállalunk kiszállítást! A Schüssler natúrkozmetikumok Európai országaiba való kiszállítása a weboldalon keresztül megoldott, ennek költsége: 5.990 Ft
30.000 Ft feletti rendelési esetén a szállítás INGYENES! 
Nem európai országba való rendelés esetén kérem írjon az info@schusslerkozmetikumok.hu email címre. 

FONTOS!

A vásárlást csak akkor tudjuk regisztrálni, ha a vásárló a megrendelő űrlapon található mezőket maradéktalanul és a valóságnak megfelelően kitölti. Ennek elmulasztásából és a vásárló által hibásan kitöltött adatokból eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a www.schusslerkozmetikumok.hu webáruház felelősséget nem vállal.

Ha rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, azt itt érvényesítheti. A Fizetési menüpontban tudja a kuponkódot az erre kijelölt rubrikába beírni! Kérjük a kuponkódot NE a Megjegyzésbe írja, mert az automatikus rendszer ezt nem tudja elfogadni! A „Még nem végeztem, folytatom a vásárlást” gombbal visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja kosarát.

Adatbevitel

Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Amennyiben korábban nem adta meg telefonszámát, akkor itt a gördülékeny szállítás érdekében kötelező beírni. Amennyiben nem természetes személyként vásárol, akkor a cég vagy szervezet nevét, azonosítóját (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószámát; számlázási címét (közterület, település, irányítószám), szállítási címét (közterület, település, irányítószám). Regisztrált felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; amennyiben nem természetes személyként vásárol a cég vagy szervezet neve, azonosítója (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószáma; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület, település, irányítószám).

Adatbeviteli hibák javítása

A Kosár tartalma alatt láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát.

Visszaigazolás

Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

  1. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amely azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

  1. Szállítási határidő és díjak

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Futárszolgálat, a FOXPOST és a Pick Pack Pont teljesíti. A csomagok kézbesítése és kiszállítása munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.  Az elektronikus számlát a megadott email címre küldjük el. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás terméksérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Fontos!

Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.

Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesítésének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására! A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.  A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a “Kosár és megrendelés” oldalon belül történik. Ön előbb beállítja a személyes átvételt a „GLS csomagponton” opciót, majd választhat a térképen csomagpontot. Ennek díja bruttó 750,- Ft.

  1.  Elállás, termékcsere

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében Ön - a rendeletben meghatározott kivételekkel - 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

100% termékgaranciát azokra a kozmetikumokra vállalunk, melyeket a www.schusslerkozmetikumok.hu webshopban rendelt. Amennyiben viszonteladónál vásárolta a termékeinket, úgy a garanciát nem tudjuk vállalni. A teljes vételárat megtérítjük, a visszaküldés postaköltségét viszont nem áll módunkban visszafizetni. Amennyiben nem elégedett a termékkel, úgy 15 napon belül az alábbi címre küldje vissza a terméket: HomeoNatura Kft. 1113 Bp. Bartók Béla út. 152. rendelés azonosítóval, dátumával és bankszámla számának feltüntetésével!

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Az Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza - így a natúrkozmetikai alapanyagok és higiéniai termékek -, kizárólag általunk is elismerten bontatlan csomagolásban.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

  1. Panasztétel

Amennyiben fogyasztói panaszának rendezésével nem elégedett, jogosult a cégünk székhelye szerint illetékes Budapesti Békéltető Testület elé vinni ügyét.
Lehetősége van ezen kívül az elsősorban nemzetközi vitarendezésre kialakított, az Európai Unióból bárhonnan elérhető módon a neten rendelt árucikkel vagy szolgáltatással kapcsolatos vitáját elektronikusan bejelenteni, ha a fogyasztó kérését elutasította vállalkozásunk vagy arra nem válaszolt.
Ezen vitarendezés során a békéltető testülettel a párbeszéd végig a világhálón folyik és a megoldásra irányuló ajánlatukat is így adják meg.
Önnek mint fogyasztónak regisztrálnia kell magát az Európai Bizottság rendszerében, az alábbi linkre kattintva: link

Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát az online békéltető honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr. Ehhez szükséges megadni cégünk mint a vitával érintett cég adatait és további néhány információt – pl. hogy mi a kifogás a terméket vagy szolgáltatást illetően, mekkora összeget fizetett ki; szükséges bizonyítékokat is csatolni (pl. banki kivonat, megrendelés visszaigazolása.


Adatvédelmi nyilatkozat

A weboldal használatát a HomeoNatura Kft. nem köti regisztrációhoz. Az adatszolgáltatás minden esetben önkéntes. Az 2011. évi CXII. tv-nek („Infotv.”)és az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről („GDPR”) rendelkezéseinek megfelelően az Üzemeltető a webáruházban történt megrendelés folyamán rögzített személyes adatokat:

  • bizalmasan kezeli, és semmilyen célból nem adja ki harmadik fél számára, kivéve az Üzemeltető azon alvállalkozóit, melyek bekapcsolása a megrendelés kézbesítéséhez szükséges (futárszolgáltatok), mindig szigorúan az Infotv-nek megfelelően. 
  • kizárólag addig tárolja, amíg az adatok közlője adatainak törlését írásban nem kéri.
  • nem használja fel közvetlen üzletszerzést szolgáló reklámanyagok, ajánlatok, tájékoztatók küldésére. Kizárólag abban az esetben küld felhasználóinak és vásárlóinak ilyen jellegű üzeneteket, amennyiben hírlevél küldésére elektronikus úton kifejezetten felhatalmazták (Hírlevélre jelentkezés). A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Üzemeltető bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja át és a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén.

Az informatikai rendszerek működtetése során a szükséges jogosultságkezelési, belső szervezési és technikai megoldásokat biztosítjuk, hogy az Ön adatai illetéktelen személyek birtokába ne juthassanak, illetéktelen személyek az adatokat ne tudják törölni, kimenteni a rendszerből, vagy módosítani. Az adatvédelmi és adatbiztonsági követelményeket érvényre juttatjuk adatfeldolgozóinkkal szemben is.

Az esetleges adatvédelmi incidensekről nyilvántartást vezetünk, amennyiben szükséges, a felmerülő incidensekről tájékoztatunk.

Ön bármikor jogosult tájékoztatást kérni postai, elektronikus, vagy telefonos úton a tájékoztatóban megjelölt elérhetőségeken keresztül az általunk kezelt, Önre vonatkozó személyes adatokról.

Kérése esetén tájékoztatjuk: a kezelt adatokról; az adatkezelés céljáról; az adatkezelés jogalapjáról és időtartamáról, továbbá arról, hogy milyen személyek és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait.

A tájékoztatást a kérelem benyújtásától számított 25 napon belül írásban, a tájékoztatás kérés formájától függően papír, vagy elektronikus úton adjuk meg.

Ön bármikor tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen. A tiltakozást annak benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 25 nap alatt megvizsgáljuk, annak megalapozottsága kérdésében döntést hozunk, és a döntésről tájékoztatjuk.

Ön bármikor jogosult az általunk kezelt személyes adatok törlését, vagy a helytelenül rögzített személyes adatok helyesbítését kérni az info@schusslerkozmetikumok.hu e-mail címen.

Ezen kívül zároljuk a személyes adatait, ha ezt kéri, vagy ha a rendelkezésünkre álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adatot addig kezeljük, ameddig fennáll az adatkezelési cél vagy jogos érdek, amely a személyes adat törlését kizárta.

A törlési, helyesbítési és zárolási kérelemnek a lehetőségekhez képest leghamarabb, de legfeljebb 25 napon belül eleget teszünk és értesítjük. Ha kérelmének nem tudtunk helyt adni, ez esetben is 25 napon belül értesítjük.

Ha az adatot a hozzájárulásával más személy számára továbbítottuk, az adattovábbítás címzettjét is értesítjük a szükséges lépésekről.

Ön mindemellett jogosult panaszával a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; www.naih.hu, Telefon: +36 (1) 391-1400, Telefax: +36 (1) 391-1410, E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu) fordulni vagy a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező Bíróság előtt érvényesíteni személyes adatok kezelésével kapcsolatos jogait.

A személyes adatokra vonatkozó tájékoztatásra, helyesbítésre, törlésére, zárolásra és tiltakozásra vonatkozó jogosultságait bármikor gyakorolhatja, amennyiben e-mailben vagy egyéb módon írásban kapcsolatba lép az Adatkezelővel. A megkeresésével összefüggésben kérhetik, hogy a megkereső személy azonosítsa magát vagy olyan egyéb adatokat adjon meg, melyek a személyére vonatkoznak, melyek a jogosultság igazolására szolgálnak. A megkeresést az irányadó adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük.

A regisztrációja törlését az Üzemeltetőnek írt kérelemmel kezdeményezheti. Az Ön felhasználói adatainak Üzemeltető általi törlését követően eltávolításra kerülnek a rendszerből, az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. A szolgáltató a regisztrációt követően a hatályos jogszabályokkal és a jelen Üzletszabályzat adatvédelmi rendelkezésekkel összhangban kezeli az Ön adatait.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. 

A jelen Adatvédelmi feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) számú Kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezései az irányadók. 

Elfogadom, hogy a HomeoNatura Kft. által a schusslerkozmetikumok.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a Borgun (B-payment) (1113, Budapest, Váci út 4.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

A weblap látogatóinak adatai

Az Adatkezelő az általa üzemeltetett weboldalak látogatásakor sem a felhasználó IP címét, sem más személyes adatot nem rögzít.
Az Adatkezelő által üzemeltetett weboldalak html kódja webanalitikai mérések céljából független, külső szerverről érkező és külső szerverre mutató hivatkozásokat tartalmazhat. A mérés kiterjed a konverziók követésére is. A webanalitikai szolgáltató személyes adatokat nem, csak a böngészéssel kapcsolatos, az egyes egyének beazonosítására nem alkalmas adatokat kezel. Jelenleg a webanalitikai szolgáltatásokat a Google Inc. végzi (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043), a Google Analytics szolgáltatás keretében.
Az Adatkezelő a Facebook és a Google AdWords hirdetési rendszerein keresztül ún. remarketing hirdetéseket futtat. Ezek a szolgáltatók cookie-k, webes jelzők és hasonló technológiák használatával gyűjthetnek vagy kaphatnak adatokat az Adatkezelő weboldaláról és egyéb internetes helyekről. Ezeknek az adatoknak a felhasználásával mérési szolgáltatásokat nyújtanak, illetve hirdetéseket tesznek célzottá. Az így célzott hirdetések a Facebook és a Google partnerhálózatában szereplő további weboldalakon jelenhetnek meg. A remarketing listák a látogató személyes adatait nem tartalmazzák, személyazonosításra nem alkalmasak.
A cookie-k használatát a felhasználó saját számítógépéről törölni tudja, illetve a böngészőjében eleve megtilthatja alkalmazásukat.
További információ a Google és a Facebok adatvédelmi irányelveiről az alábbi elérhetőségeken olvasható:
http://www.google.com/privacy.html és https://www.facebook.com/about/privacy/

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Üzemeltető általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Keresés