Szállítás, fizetés


VÁLASZTHATÓ SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

 

1. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 1390 FT
  • 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik az utánvét díjára és a szállítási költségre.
  • Futárszolgálattal való átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
  • Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
2. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 1990 FT
  • 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik az utánvét díjára és a szállítási költségre.
  • Futárszolgálattal való átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
  • Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
3. KISZÁLLÍTÁS GLS CSOMAGPONTRA, CSOMAGAUTOMATÁBA:​​ 950 FT
  • 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a GLS csomagpontra való kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik az utánvét díjára és a szállítási költségre.
  • A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a szállítási mód kiválasztásakor történik. Ön előbb beállítja a “Személyes átvétel közeli GLS Csomagponton” opciót, majd választhat a Csomagpont listájából.
  • A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig.
  • Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
4. KISZÁLLÍTÁS FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA: 850 FT
  • 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a FOXPOST Csomagautomatába történő kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik a szállítási költségre.
  • Foxpost csomagautomatába történő rendelés esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség, kizárólag SimplePay rendszeren keresztül, azonalli átutalással lehet fizetni.
  • A csomagautomata kiválasztása a pénztárban a szállítási mód kiválasztásakor történik. Ön előbb beállítja a “FOXPOST automata” opciót, majd választhat az elérhető csomagautomaták listájából.
  • A csomag az értesítést követő 4 naptári napon keresztül érhető el a csomagautomatákban.
  • Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
5. KISZÁLLÍTÁS MPL CSOMAGAUTOMATÁBA, POSTAPONTRA: 990 FT
  • 15.000 Ft feletti vásárlás esetén az MPL Csomagautomatába, Postapontra történő kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik a szállítási költségre.
  • MPL csomagautomatába, Postapontra történő rendelés esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség, kizárólag SimplePay rendszeren keresztül, azonalli átutalással lehet fizetni.
  • A csomagautomata, Postapont kiválasztása a pénztárban a szállítási mód kiválasztásakor történik. Ön előbb beállítja az “MPL automata, Postapont” opciót, majd választhat az elérhető csomagautomaták, Postapontok listájából.
  • A csomag az értesítést követő 2 naptári napon keresztül érhető el a csomagautomatákban. Ha nem sikerült érte menni, akkor egy közeli postára viszik át, ahol a feladónak rendelkezésétől függően további 5-10 munkanap áll rendelkezésre, hogy a csomagot átvehesse.
  • Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
6. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Személyes átvételre nincs lehetőség jelenleg.

 

VÁLASZTHATÓ FIZETÉSI MÓDOK

1. UTÁNVÉT

A rendelés kiszállításakor a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz, melynek 350 Ft extra költsége van. Ez a költség csak utánvétes fizetési mód esetén keletkezik.

2. FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL AZ OTP SIMPLEPAY RENDSZERÉN KERESZTÜL

A megrendelés véglegesítése után azonnal fizethetsz bankkártyával az OTP SimplePay biztonságos oldalán keresztül. Adataid végig biztonságban lesznek, a bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyád adataihoz.

Külföldre való rendelés esetén kizárólag online bankkártyás fizetéssel tud fizetni a weboldalon az OTP SimplePay rendszeren keresztül

A fizetés folyamata

  • A „Fizetés” gombra kattintva átirányítjuk az OTP SimplePay biztonságos fizetési oldalára, ahol adatai megadásával elindíthatja a tranzakciót.
  • Bankkártya adatai megadása után kérjük, ellenőrizze azok helyességét, majd nyomja meg a „Fizetés” gombot.
  • A tranzakció feldolgozása ezzel megindul. A fizetés eredményéről email-ben visszaigazolást küldünk, illetve visszairányítjuk a webshop oldalára.
  • Elfogadott bankkártya típusok: MasterCard, Maestro, Visa

Tudnivalók az internetes bankkártyás fizetésről:

  • A kártyabirtokos számára a fizetés díjmentes.
  • Az Ön érdekeit védik a kártya társaságok, így ha valamit kifizetett, de a kereskedő nem teljesítette vállalását, haladéktalanul jelezze bankájánál, és, panasza jogossága esetén, pénzét visszatérítik.
  • A kártyabirtokos azonosítására szolgál a kártyán szereplő aláírás mezőjében lévő háromjegyű ellenőrző kód (CVC2 vagy CVV2 kód), ezt kezelje különös gondossággal.

További kérdés esetén hívja a SimplePay ügyfélszolgálatát a +36 1/20/30/70 3-666-611-es számon
vagy írjon az [email protected] címre.

ÚJ! TÖBBLÉPCSŐS HITELESÍTÉS MINDEN INTERNETES VÁSÁRLÁSKOR 

2021. január 1. óta az Európa Unióban kötelező több lépcsőben jóváhagyni internetes vásárlását. Ha vásárláskor nem adod meg telefonszámodat, vagy nem használod a bankod mobilbank alkalmazását, akkor vásárlásod nem fog sikerrel járni.

Hogyan történik az interneten keresztüli ügyfélazonosítás?
A folyamat bankonként eltérő, sokféle lehet. Az erős ügyfél-hitelesítési folyamat során az egyik megoldás, hogy a bankkártya alapadatok megadása után a kártyabirtokos a fizetés megerősítéséhez a kibocsátó bank által üzenetben megküldött, illetve további, az ügyfél által ismert adatokat ad meg. Az erős ügyfélazonosításhoz tehát szükséges lehet a bankkártyás és ügyfél adatokon kívül egy, a fizetési felületen megnyíló új ablakba beírandó egyszer használatos kód használatára is. De ugyanúgy megfelelhet az azonosítási feltételeknek, ha a bank a mobiltelefonon keresztül jelszavas (pl. mobil PIN-kód), vagy biometrikus (ujjlenyomat, írisz) azonosítást kér az ügyféltől a tranzakció végrehajtására. Van olyan hitelintézet, amely mobilbanki vagy egyéb applikációt von be a tranzakció jóváhagyásába. Ha az azonosítás sikeres, a fizetési tranzakció teljesül. A többlépcsős azonosításnak köszönhetően a jövőben az online térben még biztonságosabbá válik a bankkártyás fizetés.

Hogyan történik majd az interneten keresztüli bankkártyás fizetés?

* Ha mobilbankot használsz:

  1. lépés: Az online fizetési felületen add meg a kártyád adatait (ha nem mentett bankkártyás fizetést hajtasz végre).
  2. lépés: Kattints a mobilodra érkezett azonnali (push) értesítésre.
  3. lépés: Azonosítsd magad mPinnel vagy biometrikus úton (ujjlenyomattal, arcfelismeréssel).

*Ha nem használsz mobilbankot:

  1. lépés: Az online fizetési felületen add meg a kártyád adatait (ha nem mentett bankkártyás fizetést hajtasz végre).
  2. lépés: Írd be az általad korábban rögzített internetes vásárlási jelszavad (bankfüggő, hogy hány számjegyből álló kódot kell megadni és bankfüggő az elnevezés is. Pl.
  • OTP Bank = Telekód
  • K&H Bank = internetes vásárlási jelszó
  • Erste Bank = netbank jelszó
  • UniCredit = Telefonbank PIN-kód
  • Takarékbank = iPIN
  • MKB Bank = Online PIN-kód
  • Budapest Bank = internetes vásárlási jelszó
  • Sberbank = Sberbank online fizetési jelszó
  • GRÁNIT Bank = online vásárlási jelszó
  • MagNet Bank = Internetes vásárlási kód3.lépés: Add meg az SMS-ben kapott, 6 számjegyű kódot.

Kivétel:
A CIB Banknál 2021.01.01-től kizárólag a mobilalkalmazásban lehet jóváhagyni a fizetést. Az SMS-ben történő hitelesítés megszűnik.

Mit tegyek? Hol tudom beállítani?

Ha az internetes fizetéseidet a bankod mobilbanki alkalmazásában szeretnéd jóváhagyni, akkor javasoljuk, hogy töltsd le az alkalmazást!
Ha nem szeretnéd használni a mobilbanki alkalmazást, akkor az alábbiakra lesz szükség: meg kell adnod a mobilszámodat, illetve egy biztonsági kódot, amiket az internetes vásárlás során kell majd minden egyes alkalommal megadnod. A mobilszámot és a biztonsági kódot megadhatod: a netbankban, a bankfiókban.

 

 


HÁZHOZSZÁLLÍTÁS VÁRHATÓ TELJESÍTÉSE

A rendeléseket 2 – 3 munkanapon belül tudja webáruházunk teljesíteni. A csomagok feldolgozása és kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik.

Cégünk a GLS és MPL Futárszolgálat segítségével juttatja el a csomagot vásárlóihoz, ezért előfordulhat, hogy forgalmasabb időszakokban (Pl: karácsony) a kiszállítás ideje a szokásostól eltérően pár napot csúszik. A GLS futárszolgálat a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt. A GLS a  kiszállítást két alkalommal kísérli meg. Amennyiben a második alkalommal is sikertelenül, úgy a csomagot visszaküldik részünkre.

SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE

Európa országaiba is vállalunk kiszállítást! A Schüssler natúrkozmetikumok Európa országaiba való kiszállítása a weboldalon keresztül lehetséges. Ennek költsége nem egységes, függ a csomag súlyától és a célország GLS zónabesorolásától. Ezt automatikusan számolja a rendszer a következő táblázat szerint:

  • GLS 1. zónába tartozó országok: Cseh Köztársaság, Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Horvátország
  • GLS 2. zónába tartozó országok: Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária, Svájc
  • GLS 3. zónába tartozó országok: Dánia, Franciaország, Vatikáni városállam, Olaszország, Írország, Monaco
  • GLS 4. zónába tartozó országok: Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország
  • GLS 5. zónába tartozó országok: Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Izland, Albánia, Makedónia, Málta, Törökország, Ciprus, Koszovó, Andorra, Gibraltár

 

Jelenleg nem vállalunk szállítást az Egyesült Királyságba!

Nem európai országba való rendelés esetén írjon az [email protected] email címre.

FONTOS!

A vásárlást csak akkor tudjuk regisztrálni, ha a vásárló a megrendelő űrlapon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a schusslerkozmetikumok.hu webáruház felelősséget nem vállal.

Legfrissebb blogbejegyzések

C vitamin szérum: hogyan hat és hogyan használd?

C vitamin szérum: hogyan hat és hogyan használd?

Mire jó a 12 Schüssler só és mi az a Schüssler terápia?

Mire jó a 12 Schüssler só és mi az a Schüssler terápia?