Gyakran ismételt kérdések
-Mikor fog megérkezni a csomagom? Tudom követni, hogy hol jár a csomagom?
Igen! A GLS csomagkövető szolgáltatásával csomagodat nyomon tudod követni. Ellenőrizd ezen a linken a GLS-től e-mailben kapott csomagszámodat, és nézd meg, hogy hol jár a csomagod! A rendelésed leadásától számított 1-3 munkanapon belül kézhez kapod a csomagodat. Bővebb információt a szállításról és fizetésről ezen a linken találsz.
-A csomagomat csak később/egy adott napon tudom átvenni. Hol jelezhetem ezt?
A GLS automatikusan küld egy e-mailt a csomag szállításáról, ebben az üzenetben található linken keresztül lehetőséged van a kiszállítási dátum és cím módosítására, illetve kérhetsz módosítást a GLS ügyfélszolgálatán is (Telefon: +36 29/886-700; +36 20/890-0660). Ez utóbbi esetben szükséged lesz a 11 jegyű GLS csomagszámra.
-Át tudom venni a csomagomat az irodátokban (1126 Budapest, Tartsay Vilmos utca 19.)?
Nem, irodánkban nincs lehetőség a csomagok átvételére.
-Szeretnék élni a termékgaranciával, mit kell tennem?
A termékeket a csomagod kézhezvételétől számított 30 napon belül visszaküldheted számunkra, amennyiben nem váltották be a hozzá fűzött reményeket. Írj egy e-mailt az [email protected] címre a rendelésed adataival (rendelésszám, név, visszaküldött termék, indoklás, számlaszám, ahova a pénzt visszautalhatjuk). A termékgaranciához továbbá ki kell töltened egy elállási nyilatkozatot, amit e-mailben vagy a visszaküldött termékhez csomagolva tudsz eljuttatni hozzánk postai úton. Bővebb információért kattints ide.
-Már leadtam a megrendelésem, de kifelejtettem egy terméket. Bele tudjátok még tenni a csomagomba a kimaradt terméket?
Sajnos a már leadott megrendeléseket nem tudjuk utólag módosítani.
-Nem sikerült az online bankkártyás fizetés, mi a teendőm ilyenkor?
Kérjük, hogy ellenőrizd a tranzakciót és add le újból a megrendelést! A rendelésedet kérésedre át tudjuk állítani utánvétes fizetésre is, melynek a díja bruttó 250 Ft, ebben az esetben nincs egyéb teendőd a csomagoddal kapcsolatban. A futárnál tudsz bankkártyával és készpénzzel is fizetni. Kérjük, jelezd, ha utánvétes fizetéssel szeretnéd megkapni a csomagodat és írj egy e-mailt az [email protected] címre a rendelésed adataival!
-Tudok fizetni bankkártyával a csomagom átvételekor?
Igen! Ehhez a megrendelésnél válaszd az utánvétes fizetést, így a futárnál a csomagodat minden esetben ki tudod fizetni készpénzzel és bankkártyával is. Ha GLS csomagpontra rendeled a csomagodat, tájékozódj a rendelés leadása előtt, hogy az adott GLS csomagponton tudsz-e bankkártyával fizetni! Használd a GLS Csomagpont kereső oldalát, hogy kiválaszthasd a számodra megfelelő csomagpontot!
-Van lehetőség átutalásos fizetésre?
Jelenleg webáruházunkban nincs lehetőség átutalásos fizetésre. Rendelésedet online bankkártyás fizetéssel vagy utánvétes fizetéssel tudod kiegyenlíteni a futárnál vagy a kiválasztott GLS csomagponton készpénzzel vagy bankkártyával. Kérjük, hogy tájékozódj, mielőtt kiválasztod a számodra megfelelő GLS csomagpontot, mert nem minden csomagponton van lehetőség bankkártyás fizetésre! A GLS Csomagpont keresőjében találsz bővebb információt a csomagpontokról.
-Kuponom van, hogyan tudom beváltani a webshopban?
A kosárban és a pénztárban tudod beváltani a kuponodat a „Kuponkód” mezőben. Ide írd be helyesen a kuponkódodat, majd kattints a „Kupon beváltása” gombra. Ha érvényes kupont adtál meg és helyesen írtad be a kódot, akkor a kedvezményt azonnal látni fogod.
-A kuponkódom a vásárlásnál érvénytelen! Mi lehet a probléma?
Ellenőrizd, hogy helyesen írtad-e be a kuponkódot: figyelj a szóközökre, ékezetekre, nagybetűkre és számokra. Ellenőrizd a kuponod érvényességét, hiszen lehet, hogy már lejárt kupont próbálsz érvényesíteni. Kérjük, vedd figyelembe a kuponbeváltásnál, hogy egyszerre egy megrendelésnél csak egy kupon váltható be, és más akcióval nem vonható össze a kupon! Kérjük, ellenőrizd, hogy a kupon érvényes-e az adott termékre. Ha a kupon összeghatárhoz van kötve, ellenőrizd, hogy a vásárlásod értéke eléri-e ezt az összeghatárt. Ha további kérdésed van a kuponoddal kapcsolatban, kérjük, írj az [email protected] címre!
-A kedvezményt a rendelés végösszegénél hogyan számoljátok?
A kedvezmény a termékek értékének bruttó végösszegből kerül levonásra. A kedvezmények nem vonatkoznak az utánvét díjára és a szállítási költségre.
-Rendelésem összege 15 000 Ft felett van, miért nem ingyenes a szállítás?
Kérjük, ellenőrizd a végösszeget a kedvezmények levonása után és a kiszállítási díj nélkül!
-Hiányosan érkezett meg a csomagom, nem azt kaptam, amit rendeltem! Ilyenkor mi a teendő?
Írj egy e-mailt az [email protected] címre a rendelésed adataival (rendelésszám, név)! Igyekszünk a lehető leggyorsabban felvenni veled a kapcsolatot és megoldani a problémádat.
Fontos! Minden esetben ellenőrizd a csomagodat még a GLS futár jelenlétében! Amennyiben sérülést látsz a csomagodon, igényeld a futártól a kárjegyzőkönyvet! E nélkül nem áll módunkban a sérült, hiányos csomagok reklamációját intézni.
-Implantátumom van, használhatom-e a Nr.11-es Schüssler sóval készült kozmetikumokat?
Nyugodtan használhatod bármelyik kozmetikumunkat, hisz olyan koncentrációban tartalmaznak Schüssler ásványi sókat, mely semmilyen negatív hatással nincsenek az implantátumra vagy bármilyen idegen testre a szervezetben.
-Kismamaként használhatom-e a Schüssler termékeket?
Kismamaként is használhatod termékeinket, hisz semelyik kozmetikumunk nem tartalmaz olyan mennyiségben Schüssler sókat, mely magzatod számára veszélyes lehet.
-Gyermekek használhatják a Schüssler natúrkozmetikumok termékeit?
3 éves kor alatt nem ajánlott a termékeink használata, kivéve a babaápolási termékeket.
-Nem tudok rendelni egy terméket a webshopban, a termék adatlapján csak értesítést tudok kérni. Ez mit jelent, mikor lesz újból elérhető az adott termék?
Az adott termék jelenleg nincs raktáron, így nem tudod azt beletenni a kosaradba, ezért nem tudod véglegesíteni a rendelésedet sem. Amennyiben értesítést kérsz, akkor e-mailben fogjuk jelezni, amint a termék újból elérhető lesz.
–A rendelésem után nem kaptam meg a hűségpontjaimat! Jóvá tudjátok írni a pontokat?
A hűségpontok gyűjtéséhez minden esetben be kell lépned a felhasználói fiókodba és a belépés után kell leadni a megrendelést, mert a rendszerünk csak így tudja elszámolni a pontokat. A hűségpontok kedvezményekre nem vonatkoznak, jóváírni pontokat már leadott rendelés után nem tudunk. Bővebb információt a hűségpontrendszerünkről itt találsz: SNC Hűségklub.
-Ki tudom próbálni a termékeiteket, van termékmintátok, ki tudok próbálni valahol teszter termékeket?
Termékmintánk nincs, de 15 napon belül vissza tudod küldeni a terméket, amennyiben nem vagy megelégedve. A visszaküldésről bővebben itt olvashatsz: 100% termékgarancia. Emellett nagyobb partnereinknél sok esetben van lehetőség egyes termékek kipróbálására. Érdemes telefonon érdeklődni az adott patikában vagy bio boltban a konkrét termékkel kapcsolatban. Partnereink listáját itt találod.
-A Schüssler Natur CosMEDics termékei állatkísérlet-mentesek?
Kevesen tudják, hogy a kegyetlen állatkísérleteket már évekkel ezelőtt betiltották az Európai Unióban, és várhatóan 2023. előtt az egész világon tilos lesz állatokon tesztelni a kozmetikumokat. Bár hatalmas előrelépésnek számít az európai szabályozás, a világ országainak 80%-ában sajnos továbbra sem kímélik az állatokat, és a szó szoros értelmében véve vásárra viszik a bőrüket a terméktesztek során. Természetesen az európai szabályozásnak megfelelően mi sem alkalmazunk állatkísérleteket.
-A Schüssler Natur CosMEDics termékei tartalmaznak organikus növényi összetevőket?
A Schüssler Natúrkozmetikumok hatékonyságának és népszerűségének egyik titka, hogy a natúr elnevezést nem csak divatból használjuk, hanem komolyan is gondoljuk mindazt, ami mögötte van. Arc- és testápoló termékeink előállítása során 100% természetes összetevőkkel dolgozunk, bármit is választasz a kínálatunkból, biztos lehetsz benne, hogy amit kapsz, az teljes mértékben mentes a szintetikus kémiai anyagoktól!
-Nagyon érzékeny a bőröm, szinte minden irritálja, ki merjem próbálni a Schüssler Natur CosMEDics termékeit?
Bátran használd termékeinket, hiszen a megújult összetevők a legmodernebb 100% természetes össztevől mellett hipoallergén illatokat tartalmaznak, ezzel maximálisan kizárva mindenféle bőrirritációt.
–A Schüssler Natur CosMEDics termékei tartalmaznak parabéneket?
Termékeink egytől egyig parabén nélkül készülnek, így is őrizve egészséged.
-Miért válasszam a Schüssler Natur CosMEDics termékeit?
Mert ez az egyetlen olyan natúrkozmetikum család, mely Schüssler ásványi sókat tartalamaz, ezáltal nem csak felületi, hanem sejt szintes is ápolják a bőrödet.
-A Schüssler Natur CosMEDics termékei gyógyitanak?
Ezzel a fontos kérdéssel gyakran találkozunk. A Schüssler natúrkozmetikumok nem gyógyszerek, és nem is gyógykozmetikumok, így ha bőrgyógyászati problémád van, kérlek keresd fel bőrgyógyászod.
-Miért egyedülállók a Schüssler Natur CosMEDics termékek?
Ezek a termékek azért egyedülállók, mert a hagyományos 100% natúr összetevők mellet Schüssler ásványi sókat is tartalmaznak. A natúrkozmetikai alapanyagok és az ásványi sók kombinációja azért egyedülálló a bőrápolásban, mert a biokémiai sók hatásmechanizmusának köszönhetően nem csak felületi szinten, hanem sejt, illetve szöveti szinten is segítséget nyújthatnak azok számára, akik tartósan használják a Schüssler Natur CosMEDics termékeit.
Amennyiben nem sikerült megválaszolni minden kérdést, keress minket ügyfélszolgálatunk elérhetőségein.