Szállítás, fizetés
VÁLASZTHATÓ SZÁLLÍTÁSI MÓDOK
1. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 1390 FT
- 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik az utánvét díjára és a szállítási költségre.
- Futárszolgálattal való átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
- Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
2. HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 1990 FT
- 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik az utánvét díjára és a szállítási költségre.
- Futárszolgálattal való átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
- Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
3. KISZÁLLÍTÁS GLS CSOMAGPONTRA, CSOMAGAUTOMATÁBA: 950 FT
- 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a GLS csomagpontra való kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik az utánvét díjára és a szállítási költségre.
- A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a szállítási mód kiválasztásakor történik. Ön előbb beállítja a “Személyes átvétel közeli GLS Csomagponton” opciót, majd választhat a Csomagpont listájából.
- A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig.
- Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
4. KISZÁLLÍTÁS FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA: 850 FT
- 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a FOXPOST Csomagautomatába történő kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik a szállítási költségre.
- Foxpost csomagautomatába történő rendelés esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség, kizárólag SimplePay rendszeren keresztül, azonalli átutalással lehet fizetni.
- A csomagautomata kiválasztása a pénztárban a szállítási mód kiválasztásakor történik. Ön előbb beállítja a “FOXPOST automata” opciót, majd választhat az elérhető csomagautomaták listájából.
- A csomag az értesítést követő 4 naptári napon keresztül érhető el a csomagautomatákban.
- Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
5. KISZÁLLÍTÁS MPL CSOMAGAUTOMATÁBA, POSTAPONTRA: 990 FT
- 15.000 Ft feletti vásárlás esetén az MPL Csomagautomatába, Postapontra történő kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. Az ingyenes szállításba a termékek bruttó végösszege számít bele, a kedvezmények levonása után. A kedvezmény nem vonatkozik a szállítási költségre.
- MPL csomagautomatába, Postapontra történő rendelés esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség, kizárólag SimplePay rendszeren keresztül, azonalli átutalással lehet fizetni.
- A csomagautomata, Postapont kiválasztása a pénztárban a szállítási mód kiválasztásakor történik. Ön előbb beállítja az “MPL automata, Postapont” opciót, majd választhat az elérhető csomagautomaták, Postapontok listájából.
- A csomag az értesítést követő 2 naptári napon keresztül érhető el a csomagautomatákban. Ha nem sikerült érte menni, akkor egy közeli postára viszik át, ahol a feladónak rendelkezésétől függően további 5-10 munkanap áll rendelkezésre, hogy a csomagot átvehesse.
- Előre meghatározott időpontra való kiszállítást sajnos nem tudunk figyelembe venni.
6. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Személyes átvételre nincs lehetőség jelenleg.
VÁLASZTHATÓ FIZETÉSI MÓDOK
1. UTÁNVÉT
A rendelés kiszállításakor a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethetsz, melynek 350 Ft extra költsége van. Ez a költség csak utánvétes fizetési mód esetén keletkezik.
2. FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL AZ OTP SIMPLEPAY RENDSZERÉN KERESZTÜL
A megrendelés véglegesítése után azonnal fizethetsz bankkártyával az OTP SimplePay biztonságos oldalán keresztül. Adataid végig biztonságban lesznek, a bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyád adataihoz.
Külföldre való rendelés esetén kizárólag online bankkártyás fizetéssel tud fizetni a weboldalon az OTP SimplePay rendszeren keresztül
A fizetés folyamata
- A „Fizetés” gombra kattintva átirányítjuk az OTP SimplePay biztonságos fizetési oldalára, ahol adatai megadásával elindíthatja a tranzakciót.
- Bankkártya adatai megadása után kérjük, ellenőrizze azok helyességét, majd nyomja meg a „Fizetés” gombot.
- A tranzakció feldolgozása ezzel megindul. A fizetés eredményéről email-ben visszaigazolást küldünk, illetve visszairányítjuk a webshop oldalára.
- Elfogadott bankkártya típusok: MasterCard, Maestro, Visa
Tudnivalók az internetes bankkártyás fizetésről:
- A kártyabirtokos számára a fizetés díjmentes.
- Az Ön érdekeit védik a kártya társaságok, így ha valamit kifizetett, de a kereskedő nem teljesítette vállalását, haladéktalanul jelezze bankájánál, és, panasza jogossága esetén, pénzét visszatérítik.
- A kártyabirtokos azonosítására szolgál a kártyán szereplő aláírás mezőjében lévő háromjegyű ellenőrző kód (CVC2 vagy CVV2 kód), ezt kezelje különös gondossággal.
További kérdés esetén hívja a SimplePay ügyfélszolgálatát a +36 1/20/30/70 3-666-611-es számon
vagy írjon az [email protected] címre.
ÚJ! TÖBBLÉPCSŐS HITELESÍTÉS MINDEN INTERNETES VÁSÁRLÁSKOR
2021. január 1. óta az Európa Unióban kötelező több lépcsőben jóváhagyni internetes vásárlását. Ha vásárláskor nem adod meg telefonszámodat, vagy nem használod a bankod mobilbank alkalmazását, akkor vásárlásod nem fog sikerrel járni.
Hogyan történik az interneten keresztüli ügyfélazonosítás?
A folyamat bankonként eltérő, sokféle lehet. Az erős ügyfél-hitelesítési folyamat során az egyik megoldás, hogy a bankkártya alapadatok megadása után a kártyabirtokos a fizetés megerősítéséhez a kibocsátó bank által üzenetben megküldött, illetve további, az ügyfél által ismert adatokat ad meg. Az erős ügyfélazonosításhoz tehát szükséges lehet a bankkártyás és ügyfél adatokon kívül egy, a fizetési felületen megnyíló új ablakba beírandó egyszer használatos kód használatára is. De ugyanúgy megfelelhet az azonosítási feltételeknek, ha a bank a mobiltelefonon keresztül jelszavas (pl. mobil PIN-kód), vagy biometrikus (ujjlenyomat, írisz) azonosítást kér az ügyféltől a tranzakció végrehajtására. Van olyan hitelintézet, amely mobilbanki vagy egyéb applikációt von be a tranzakció jóváhagyásába. Ha az azonosítás sikeres, a fizetési tranzakció teljesül. A többlépcsős azonosításnak köszönhetően a jövőben az online térben még biztonságosabbá válik a bankkártyás fizetés.
Hogyan történik majd az interneten keresztüli bankkártyás fizetés?
* Ha mobilbankot használsz:
- lépés: Az online fizetési felületen add meg a kártyád adatait (ha nem mentett bankkártyás fizetést hajtasz végre).
- lépés: Kattints a mobilodra érkezett azonnali (push) értesítésre.
- lépés: Azonosítsd magad mPinnel vagy biometrikus úton (ujjlenyomattal, arcfelismeréssel).
*Ha nem használsz mobilbankot:
- lépés: Az online fizetési felületen add meg a kártyád adatait (ha nem mentett bankkártyás fizetést hajtasz végre).
- lépés: Írd be az általad korábban rögzített internetes vásárlási jelszavad (bankfüggő, hogy hány számjegyből álló kódot kell megadni és bankfüggő az elnevezés is. Pl.
- OTP Bank = Telekód
- K&H Bank = internetes vásárlási jelszó
- Erste Bank = netbank jelszó
- UniCredit = Telefonbank PIN-kód
- Takarékbank = iPIN
- MKB Bank = Online PIN-kód
- Budapest Bank = internetes vásárlási jelszó
- Sberbank = Sberbank online fizetési jelszó
- GRÁNIT Bank = online vásárlási jelszó
- MagNet Bank = Internetes vásárlási kód3.lépés: Add meg az SMS-ben kapott, 6 számjegyű kódot.
Kivétel:
A CIB Banknál 2021.01.01-től kizárólag a mobilalkalmazásban lehet jóváhagyni a fizetést. Az SMS-ben történő hitelesítés megszűnik.
Mit tegyek? Hol tudom beállítani?
Ha az internetes fizetéseidet a bankod mobilbanki alkalmazásában szeretnéd jóváhagyni, akkor javasoljuk, hogy töltsd le az alkalmazást!
Ha nem szeretnéd használni a mobilbanki alkalmazást, akkor az alábbiakra lesz szükség: meg kell adnod a mobilszámodat, illetve egy biztonsági kódot, amiket az internetes vásárlás során kell majd minden egyes alkalommal megadnod. A mobilszámot és a biztonsági kódot megadhatod: a netbankban, a bankfiókban.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS VÁRHATÓ TELJESÍTÉSE
A rendeléseket 2 – 3 munkanapon belül tudja webáruházunk teljesíteni. A csomagok feldolgozása és kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik.
Cégünk a GLS és MPL Futárszolgálat segítségével juttatja el a csomagot vásárlóihoz, ezért előfordulhat, hogy forgalmasabb időszakokban (Pl: karácsony) a kiszállítás ideje a szokásostól eltérően pár napot csúszik. A GLS futárszolgálat a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt. A GLS a kiszállítást két alkalommal kísérli meg. Amennyiben a második alkalommal is sikertelenül, úgy a csomagot visszaküldik részünkre.
SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDRE
Európa országaiba is vállalunk kiszállítást! A Schüssler natúrkozmetikumok Európa országaiba való kiszállítása a weboldalon keresztül lehetséges. Ennek költsége nem egységes, függ a csomag súlyától és a célország GLS zónabesorolásától. Ezt automatikusan számolja a rendszer a következő táblázat szerint:
- GLS 1. zónába tartozó országok: Cseh Köztársaság, Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Horvátország
- GLS 2. zónába tartozó országok: Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária, Svájc
- GLS 3. zónába tartozó országok: Dánia, Franciaország, Vatikáni városállam, Olaszország, Írország, Monaco
- GLS 4. zónába tartozó országok: Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország
- GLS 5. zónába tartozó országok: Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Izland, Albánia, Makedónia, Málta, Törökország, Ciprus, Koszovó, Andorra, Gibraltár
Jelenleg nem vállalunk szállítást az Egyesült Királyságba!
Nem európai országba való rendelés esetén írjon az [email protected] email címre.
FONTOS!
A vásárlást csak akkor tudjuk regisztrálni, ha a vásárló a megrendelő űrlapon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a schusslerkozmetikumok.hu webáruház felelősséget nem vállal.